We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

WC_logo_wit

Wat is ingewikkeld?

Wij zetten het liefst onze tanden in ingewikkelde marketingvraagstukken. Maar wat is ingewikkeld? Zullen we twee actuele voorbeelden geven?

Capi Europe wil ’s werelds bekendste pottenmerk worden. Tot op heden lag de focus op de retailer. Onze uitdaging is om van een retailmerk een inspirerend consumentenmerk te maken met een financieel verantwoorde marketingaanpak die in +60 landen aanslaat. We hebben te maken met verschillende collecties, systemen, ontwikkelingen, potten, smaken, seizoenen, middelen en mensen. Best ingewikkeld dus.

Nog een voorbeeld, zeg je? Ok. We zijn met PostNL bezig om nieuwe data-diensten te ontwikkelen die hen onmisbaar maakt bij hun zakelijke klanten. De uitdaging die we hier hebben is dat we dat moeten doen terwijl er een fundamentele wijziging binnen organisatie plaats vindt. We ontwikkelen nieuwe dingen voor klanten terwijl de basis waarop we ontwikkelen steeds veranderd.

Heb jij een ingewikkeld marketingvraagstuk? Maak het jezelf makkelijk. Gooi het over de schutting, zoek een andere baan…maar als het echt niet anders kan, neem contact op met ons.

Maar even iets anders. Wil je weten wat het bijzondere verhaal achter deze foto is?