We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

99 redenen…

…om te bellen.

  1. Als het nut van je product en dienst te weinig zichtbaar is
  2. Wanneer het nieuwe marketing & communicatieplan een kopie van vorig jaar blijkt
  3. Wanneer je niet weet wat merkstrategie voor je kan betekenen
  4. Als je meer klanten wil
  5. Als je een second opinion wil over je nieuwe campagne
  6. Wanneer collega’s zeggen dat het allemaal aan de website ligt
  7. Als je iets nieuws in de markt wil zetten
  8. Als je zit met een ingewikkeld communicatief vraagstuk
  9. Wanneer je een app wil bouwen maar je het gevoel hebt dat dat alleen niet voldoende is
  10. Als je rondloopt met een goed idee
  11. Als je klaar bent met de ‘ja-maar-mentaliteit’
  12. Als je denkt dat er meer uit je communicatiebudget te halen is
  13. Als je bureau je het laatste jaar geen nieuwe ideeën heeft voorgelegd
  14. Wanneer je niet weet wat communicatie je oplevert
  15. Wanneer je een strategisch en communicatief plan wil voor de komende jaren
  16. Als je een pitch aan het uitschrijven bent
  17. Als je een Effie wil winnen
  18. Als je op zoek bent naar een nieuw communicatiebureau
  19. Als je meer wil dan een paar losse acties
  20. Als je met een team van specialisten wil werken
  21. Wanneer je beltegoed over hebt
  22. Als je een leuk verhaal te vertellen hebt
  23. Wanneer je knopen wil doorhakken
  24. Als je in buurt van Tilburg bent en zin hebt in groene thee
  25. Als je freelancer bent en kennis wil maken
  26. Wanneer jouw reclamebureau weer voorstelt om een nieuwe advertentie te maken
  27. Als je een goede illustrator* bent (stuur een tekening)
  28. Als je de afdeling communicatie wil wakker schudden
  29. Wanneer je waar voor je geld wil
  30. Als je merk een concept nodig heeft
  31. Als je gek bent op storytelling
  32. Als je minimaal 3 uur per dag op de Adformatie site zit
  33. Als je gevoel van zingeving mist in je communicatie
  34. Wanneer je nog nooit een communicatiebureau ingehuurd hebt
  35. Als je wil samenwerken met een allround ontwerpbureau
  36. Als je een verrassende strategie nodig hebt
  37. Als je een nieuwe baan begonnen bent en dingen wil veranderen
  38. Wanneer je alleen maar Adwords campagnes voert
  39. Als je professioneel fotograaf bent en kennis wil maken
  40. Als je meer dan 10.000 uur gewerkt hebt in de communicatiewereld
  41. Als je zin hebt om te racefietsen
  42. Wanneer je bier* over hebt (*niet over datum)
  43. Als je moeite hebt om de nieuwsbrieven vol te krijgen
  44. Als er wel heel veel klachten binnenkomen
  45. Als je een B2B campagne wil doen
  46. Wanneer je meerdere bureaus moet aansturen en daar beetje gek van wordt
  47. Wanneer je je afvraagt of je überhaupt campagne moet voeren
  48. Wanneer iemand anders ons ten zeerste aan- of afraadt
  49. Als je denkt dat iedereen je nieuwe advertentie gezien heeft
  50. Als je je prestaties wilt benchmarken met andere merken
  51. Wanneer je een concept hebt maar het geen handen en voeten kan geven
  52. Als ‘geel’ je lievelingskleur is
  53. Als je minder dan 50 likes op de je Facebook pagina hebt
  54. Als je de zaak wil opschudden
  55. Als je alleen maar een WordPress site hebt en de rest mist
  56. Als je een enorme lage of hoge score had in de Wortel Crux speed date
  57. Wanneer je communicatiebureau teveel verdient aan je
  58. Als je niets van deze website snapt
  59. Als je stage wil lopen en zeer goed bent in de Adobe Creative Suite applicaties
  60. Als je in het centrum van Tilburg loopt en nodig naar het toilet moet
  61. Als je bij een school werkt en meer leerlingen/deelnemers wil
  62. Wanneer je op zoek bent naar een kruising tussen een interactief en offline communicatiebureau
  63. Als je een liedje zingt en er niemand naar je luistert
  64. Als je maag omdraait wanneer je denkt aan de laatste campagne van je eigen bedrijf
  65. Als je baas je communicatieaanpak niet begrijpt
  66. Als je openstaat voor een andere manier
  67. Als je vormgever alles in Word formaat aanlevert
  68. Wanneer je maandelijks betaalt voor zaken waarvan je het nut niet inziet
  69. Wanneer je je kosten omlaag wil brengen en de kwaliteit wil verhogen
  70. Als je brandmanager bent van een consumentenmerk en niet werkt bij P&G of Unilever
  71. Als je communicatiebureau (geestelijk) failliet is gegaan
  72. Wanneer je het contact met je doelgroep verloren bent
  73. Als je wil weten wat je klanten van je denken
  74. Als de zoon van schoonzus nog steeds je website bijhoudt
  75. Wanneer je je ‘hostage’ voelt van je huidige bureau
  76. Als je helemaal opnieuw wil beginnen
  77. Als je hele goeie copy* kan schrijven (* stuur een liefdesbrief)
  78. Wanneer je door de bomen het bos niet meer ziet
  79. Als je vastzit maar wel verder wilt
  80. Wanneer je inziet dat social media niet meer weggaat
  81. Wanneer je een serieus communicatiebudget hebt
  82. Als je in contact wil blijven met je klanten
  83. Als je merk, product of dienst een opfrisbeurt nodig heeft
  84. Als je de VEA bezocht hebt en niets geschikts kan vinden
  85. Als je nog moet betalen voor het maken van certified PDF’s
  86. Als je eenoog bent in het land der blinden
  87. Wanneer je interne communicatie wel wat inspiratie kan gebruiken
  88. Wanneer je nog gelooft in de ommekeer
  89. Als je het samen wil doen met een creatief bureau
  90. Wanneer je concurrent wel heel ver voorligt
  91. Als je een leuk idee hebt voor een evenement
  92. Wanneer je een centraal idee mist achter je product, dienst of merk
  93. Als er teveel belang wordt gehecht aan SEO in jouw optiek
  94. Als het hoog tijd is voor iets anders
  95. Als er geen belang wordt gehecht aan communicatie
  96. Wanneer intern webmarketing een webshop betekent
  97. Als er teveel quotes van bekende mensen in Powerpoint presentaties worden gebruikt
  98. Als strategische plannen uit meer dan 50 slides bestaan
  99. Als alle bovenstaande punten je iets zeggen

…om niet te bellen.

  1. Als een middel het start- en eindpunt van je project is
  2. Als je geen waarde hecht aan creativiteit
  3. Als je op zoek bent naar een snelle, goedkope oplossing
  4. Als je niet met doelstellingen wil werken
  5. Als jouw baas met boek op schoot marketing bedrijft
  6. Als je een hekel hebt aan ongeschoren mannen
  7. Als je geen communicatiebudget hebt
  8. Wanneer je alleen maar een mobiele website nodig hebt
  9. Wanneer je €100 tot €125 per uur veel te duur vindt voor professionals
  10. Als je op zoek bent naar een WordPress programmeur
  11. ‘Eerst-even-dit-dan-doen-we-het-later-goed’
  12. Wanneer EuroDisney je favoriete museum is
  13. Wanneer je totaal niet tegen kritiek kan
  14. Als je ontwerpers wil met zwarte brilmonturen
  15. Als je alleen een app wil ontwikkelen
  16. Wanneer je wil betalen in natura* (*vraag naar de voorwaarden)
  17. Als je minder dan 20 connecties op LinkedIn hebt
  18. Als je alleen een mooie PowerPoint presentatie wil
  19. Als je een politieke overtuiging wil promoten
  20. Als je eigenlijk helemaal geen communicatieprobleem hebt
  21. Wanneer jezelf ook wel weet dat je merk nooit meer nuttig kan worden
  22. Als je wil dat je merk bekender wordt maar niet weet waarom
  23. Als je een idee hebt om de concurrentie aan te gaan met Facebook
  24. Als je zaken wil doen met een VEA bureau
  25. Als je je eigen mening belangrijker vindt dan die van je (potentiële) klanten
  26. Wanneer je een echte vergadertijger bent
  27. Wanneer je 24/7 via Whatsapp contact wilt houden
  28. Als je niet wil betalen voor projectmanagement
  29. Wanneer je niet van design & vormgeving houdt
  30. Als het belangrijkste is dat intern iedereen tevreden is
  31. Als je de afgelopen twee jaar vijf bureau’s versleten hebt
  32. Als je een website wil bouwen en niet meer
  33. Wanneer je werkt aan een onethisch product of dienst
  34. Als je wil dat we partner worden in je onderneming
  35. Als je op zoek bent naar een hostingpartij
  36. Als je op zoek bent naar een sponsor
  37. Wanneer je minimaal 50x per dag; ‘Aan de andere kant’ zegt
  38. Wanneer je alleen reageert als jij iets nodig hebt
  39. Als jij iets met paarden wilt doen
  40. Als je idee iets met het ‘geven van tips’ te maken heeft
  41. Als de vorige vier concepten niet gewerkt hebben
  42. Wanneer je een logo zoekt voor je stichting
  43. Als je nog steeds blij bent met je Tweety-bird tatoeage
  44. Als je niet verder kan kijken dan de komende drie maanden
  45. Als je alleen contant wil betalen
  46. Wanneer je lid bent van de Scientology* (*met alle respect)
  47. Als je ons wil uitnodigen voor een vrijblijvende brainstorm
  48. Als je iets wilt verkopen via de telefoon
  49. Wanneer je werkt voor een financiële dienstverlener
  50. Wanneer jouw bedrijf nog geen website heeft
  51. Als je domein eindigt op .ru omdat .nl domein weg was
  52. Als je moeder zei dat je ons moet bellen
  53. Als je op zoek bent naar een stage en geen expert bent in Adobe of online marketing
  54. Als je een fantastische aanbieding hebt voor water, gas & elektra
  55. Wanneer je nog nooit in het buitenland bent geweest
  56. Als je een idee hebt voor een online zoekmachine
  57. Als jouw marketing & communicatiebudget meer dan 10 miljoen euro per jaar bedraagt
  58. Als werkelijk alles ‘chill’ is
  59. Wanneer je betalingstermijn groter is dan 180 dagen
  60. Als je al vijf jaar een start-up bent
  61. Wanneer je iedere dag meer dan vier uur op Facebook zit
  62. Als je geen PDF’s kan openen
  63. Als je op zoek bent naar werk zonder 10.000 uur relevante werkervaring
  64. Wanneer je eigenlijk weet dat er toch niets gaat veranderen
  65. Als je je afvraagt waarom niemand meer op Hyves zit
  66. Als je het raar vindt dat we soms zomaar gaan fietsen
  67. Wanneer je bij ieder item op de begroting vraagt; ‘Maar wat doen jullie dan precies in die tijd?’
  68. Wanneer je denkt dat een goede strategie vanzelf gaat
  69. Wanneer het huisstijl lettertype ‘Comic Sans’ is
  70. Wanneer je nog nooit een communicatie briefing hebt opgesteld
  71. Wanneer je rechtenvrij beeldmateriaal wilt gebruiken
  72. Als het idee er al helemaal is
  73. Wanneer we elkaar nooit in het echt kunnen treffen
  74. Als je niet weet of je functie over een paar maanden nog bestaat
  75. Als je de Wortel Crux speed date niet hebt afgemaakt
  76. Wanneer je principieel tegen Facebook en Twitter bent
  77. Wanneer je om 17.00 uur de vergadering uitloopt omdat er morgen weer een dag is
  78. Als je je zonnebril alleen in bed afdoet
  79. Wanneer je ook 99 redenen kan bedenken om niet te bellen
  80. Omdat ook je vader nu zegt dat jij ons moet bellen
  81. Je via via had gehoord dat we goedkoop waren
  82. Wanneer je een burn-out voelt opkomen
  83. Als je niet wil werken met creatieve geniën* (*onafhankelijk onderzoek)
  84. ‘Jullie-doen-toch-wat-met-plaatjes-of-nie-dan?’
  85. Als je brandmanager zonder budget bent
  86. Wanneer je iedere vrijdag om 17.55 reageert op de mail van maandag
  87. Wanneer je voorstelt je dochter de foto’s te laten nemen (tenzij ze professioneel fotograaf is)
  88. Als je niet wil dat we contact opnemen met oude en bestaande klanten
  89. Wanneer je wil dat er zoektermen uit Google verdwijnen
  90. Als je vakantiefoto’s wilt verkopen
  91. Wanneer je niet gelooft in de kracht van goeie communicatie
  92. Als je niet van overwerken houdt
  93. ‘Kan-dat-niet-met-een-gratis-plugin?’
  94. Als je idee iets met het ‘geven van tips’ te maken heeft
  95. Wanneer je niet verrast wilt worden
  96. Als je in communicatie bent gegaan omdat je als kind van tekenen hield
  97. Als je denkt dat social media over zijn hoogtepunt heen is
  98. Als je werkt voor een pensioenfonds
  99. Als alle bovenstaande punten je iets zeggen